Upplevelse!

Igår så följde jag med pappi till Linköping och kollade på flyguppvisning, när vi var där tog vi varsitt program. På det stod det en sifferkombination mellan 0-3000, hade man det som de ropade upp vann man en helikopterflygtur. Och själv klart gjode min kära pappi det, men han har redan flugit det förr så han tvingade in mig i den i stället. Fick sitta fram, en lite annorlunda upplevelse som man kanske inte gör varje dag.

Sen på kvällen var Lovisa och jag barnvakt åt 3st busungar. Vi hyrde film, åt tacos, godis, kolla på film, lekte och kom hem runt kl 02.00. Snacka om trött! Men tack för kvällen gömman.


/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Jotte

hahaha, helikopter , fan va kul gömman! :D cooolt!

2009-09-13 @ 15:47:45
Postat av: AMANDA

Åååh fan vad grymt :D

2009-09-14 @ 14:13:23
URL: http://amandaavelov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0