Underbar är min mammi!

Jaha skola idag som vanligt. Ganska seg men rätt ok dag ändå. Vi fick tillbaka psykologiprovet idag, trodde aldrig att jag skulle klara det. Men fick MVG, fan vad glad jag blev, kramade till och med Ylva. Så det gjorde att jag var glad hela dagen.

Sen hade vi affärsengelskaprov, vilket jag tror det gick ganska dåligt på. Men jag har iallafall gjort det! Efter skolan kom Tias till mig, jag hjälpte honom med lite läxor sen så passade vi på att mysa. Sen kom mammi hem från jobbet och hon hade köpt med sin 2 st Ben & Jerrys Strawberry Cheesecake till mig, åh vad gott! Bara för att hon tyckte jag var så duktig plus att hon vet att jag älskar det. Underbar är min mammi. Men det får jag spara till helgen, yummmie!


/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: aamandah

Såå jävlaa god den glassen är!

2009-05-31 @ 13:32:27
URL: http://glassenamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0