Snabbt!

Jag har inte bloggat pågrund av vädret, vem vill vara inne när det är skinande sol? Men kan sammanfatta fredagen och lördagem (idag) lite snabbt.

Fredag: Var i skolan, gjorde inte så mycket. Efter skolan jobbade jag mellan 16.00 - 19.00, plus att vi gjorde rekord. Så mycket vi sålde för har vi aldrig gjort förrut så duktigt av oss! Sen sov jag hos Tias ♥

Lördag (idag):
Tias och jag vaknade tidigt, gick ut och solade. Men han orkade inte ligga stilla så vi gick till klämman och kollade när Jonny spelade fotboll, 1 - 0  till dom! Efter det åkte vi hem till mig och åt likte gott sen var vi ute i solen. Runt kl 15 åkte jag och gjorde naglar medans han gymmande. Och nu har vi främmande så det blir god mat, robinson final och kanske jacuzzi mot kvällen.



/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0