Helg!

Jaha tänkte ta en lite pause från pluggandet och skriva om min helg!

Fredag: Skola som vanligt, men slutade lite tidigare men kom inte hem snabbare för det. Eftersom Sanna kom och hämtade míg i skolan kl 15.30, så jag och Josse var kvar. Men sen kom Sanna, vi åkte hem till henne och hämtade Erik. Sen åkte vi och handlade på City Gross, när vi kom hem så lagade vi god mat och kollade på "Casanova", rikitgt bra film!
Sen somnade vi.

Lördag: vaknade dagen där på. Hon färgade håret på mig, blev lite gult men det försvinner om ett tag det är inte värt att bleka det  hemme en gång till, jag vill ju inte tappa håret. Men fan vad rädd jag var när jag satt där med färgen i håret, brukar aldrig göra det hemma! Sen skjusade dom hem mig och på direkten så åkte jag, Tias, Meli och Andreas till Söderköping och åt glass på Smultronstället. MUMS! Sen åkte Tias och jag hem och myste hemma hos mig.

Söndag: Idag vakande man med sin gulleplutt här, vi åt lite frukost och myste lite till. Sen åkte han hem, och jag har pluggat lite. Har även haft silvershampo i håret för att dämpa det gula, men det tar sin tid så får göra det någon gång i veckan. Men nu ska jag äta lite nötter!








/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0