Grilla!

Igår sov jag hos min baby Tias, vi kollade på film och bara myste. Och så fick jag massage i 40 minuter av honom, snacka om underbar kille. Sen när vi skulle sova så blev det att vi låg upp och pratade några timmar, jätte mysigt! Sen somnade jag, och vakande i morse av att han låg och kramade mig.

Sen var vi en stund, för sen kom pappi och hämtade mig eller jag körde hem. Sen har jag hjälp mammi lite här hemma för ikväll kommer Erik, Susanna, Cricke, Susanna, Hasse och Annette hit. Så vi ska grilla och umgås lite.
Men nu måste jag duscha, kan ju inte stinka när alla kommer.

Du är ta mig fan bäst!

/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: tttttttttttttttttttttttttttttias

snygg bild... haha så jävla ful

2009-05-21 @ 17:40:44
Postat av: Elin

As snygg ju baby <3

2009-05-21 @ 17:50:00
URL: http://eeliiinandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas ni har använt massageoljan dååå!!

2009-05-21 @ 19:12:08
URL: http://lovisajoelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0