Beac och äggon!

Måndag idag då, usch. Dagen började rätt bra, på svenskan skulle jag säga beacon och ägg men det blev visst beac och äggon. Det kan jag lova att Josse hade riktigt kul åt!
Men slutet på dagen blev sämre för då hade vi psykologi, hatar fan skiten. Men fick tillbaka en inlämningsuppgift som vi tydligen ska göra om alltså en ver 2. Hur fan tänker hon?

Efter skolan åkte jag och jobba mellan 16-19, så nu har jag äntligen kommit hem. Men det blir inte lugnt för det för imorgon har jag matte prov plus att jag har uppgifter till körskolan. Så ska plugga nu!


/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Jotte

Beac & äggon!<3 hahahahahhahahaha

jaaa, jävla f'tt Ylva!! :@

Vilken tur att du klara matten då! :D så jävla sköönt! :)

2009-05-12 @ 17:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0