Somna!

Idag har det vait skola som vanligt då. Men vi slutade vid 13.30 så det var riktigt skönt. Den mesta tiden av skoldagen har gått till Prag mässan, men det behövdes kan jag lova. Usch vad mycket jag har gjort idag, men känns bra att ha det klart.

Efter skolan tog jag tåget till Tias, vi låg och myste men båda råkade somna men det var skönt. Så sen kom pappi och hämtade mig sen övningskörde jag till Skänninge och sen hem igen.

Nu har jag äntligen gjort klart engelskan som ska vara klar tills i morgon och i morgon får jag nog reda på hur det gick på matteprovet, hoppas jag får G!



/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: je m'appelle

G som gäller ju, 11 poäng gött!

2009-03-06 @ 15:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0