Spänd!

Första lektionen idag var matte, va ganska spänd inför provresultatet. Men som tur är fick jag G som de flesta annat, gött!
Förövrigt har dagen varit ganska slapp och det var riktigt skönt att sluta 15.00, tack Ylva! Men det märkte inte skolkarna Josse & Lollo, fy på er haha. Men värst var nog Lovisa som får bh:n uppknäppt.

När jag kom hem så hade jag fått det där försärsäkringskortet, så nu är det fixat. Jag somnade på direkten när jag kom hem, så vaknade nu. Men mammi ropar att vi ska åka nu, ha en skön fredag!
Johanna har fest ikväll men tyvärr kan jag inte komma, men tack ändå. Hoppas ni får det kanon:)

Älskling krya på dig♥



/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0