Ont i fötterna!

Oooppps, märkte precis att jag inte har skrivit på två dagar. Men har inte haft tid men kan sammafatta det jag har missat att skriva om:

Torsdag - Då var det skola och vi jobbade med UF, sen kom jag hem, tränade och packade till mässan.

Fredag (igår) - Då var det dags för UF mässa, Josse kom och hämtade mig vid 07.00. Vi lastade in världens tyngsta vägg och lite annat. Sen kom vi till Konser & Kongress, vi började bygga upp montern och resultatet blev bättre än väntat. Sen vid 15.10 tog jag tåget till Mantorp sen var det raka vägen till jobbet, jobbade mellan 16.00 - 19.00. Snacka om att jag hade ont i fötterna!
På kvällen åkte jag till Jonny med mammi och lite folk, åt lite och så.

Lördag - Idag får jag ÄNTLIGEN träffa Tias, längtar! Ikväll kanske det blir fest? Men det märks.







/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0