Idag har jag!

Idag har jag hunnit med ganska mycket. Jag har varit i Mjölby och handlar lite shampoo, spray, balsam och parfym. Efter det åkte vi till City gross och handlade, när vi handlade så sa mamma så här till Annette:

- Men tror du inte att du behöver två kassar?
- Nae va?
- Men det är ju massor av varor, hur ska dem få plats i en kasse?
- Men jag har massor av kassar hemma.
Och mammi började skratta så hon grät.Vad har det för betydelse om hon har kassar hemma, hon behövde ju dom då?

Efter att vi hade handlar åkte vi och gymma 1h, då lyckades jag bryta min nagel. Lite mindre en hälften gick nog av, AJ! Men tur är att jag ska åka och göra naglar idag så hon kanske kan laga den.




/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0