Hann inte!

Jag hann inte skriva blogg igår eftersom jag jobbade typ hela dagen. Sen när jag kom hem så var jag med Meli, vi lagade lite mat och badade jacuzzi.

I morse fick jag gå upp tidigt eftersom jag skulle jobba igen, så jag var tvungen att hinna med en buss. På ca 1h hann jag: sminka mig, fixa Melis hår, fixa mitt hår, ta fram kläder, klä på mig, äta frukost och borsta tänderna. Riktigt stolt fakiskt!

Idag har jag jobbat mellan 11.00 - 16.00, så har ONT i fötterna. Men ska slappa nu och så kanske Tias kommer sen.

Ok nu vet jag...




/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: M'M

Skriver ett svar här på din kommentar ;) De va en grej som hände i helgen. Men det har löst sig nu :)

2009-03-01 @ 21:17:13
URL: http://mathildama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0