Efterlängtade!

Idag har det varit en riktigt slapp dag i skolan, först hade vi sovmorgon, sen ÖFA och sist livräddning på lundby. Det var kul men väldigt jobbigt, men det gick faktiskt ganska bra.

Efter skolan åkte jag med Sanna in till stan och shoppade, ÄNTLIGEN köpte jag dem efterlängtade skorna. Men det kostade också, men tack mammi och pappi! Jag köpte även en vår jacka, tre örhängen, en väska, lite smink, en body och sko inlägg eller så man inte ska få ont.

Så denna dag har varit kanon, men tyvärr hittade jag knappt några snygga kläder men får åka in om ett tag igen så kanske det har kommit in lite nytt.

(Hann inte ta kort på allt, kameran dog)


I Fucking Love Them!



/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: L.E

snyggt du gumman ;)

2009-03-03 @ 21:08:10
Postat av: JZ

SNYGGT!

2009-03-03 @ 21:57:26
URL: http://jzonair.blogg.se/
Postat av: L.J

snyggt du gumman ;)

2009-03-04 @ 16:25:50
Postat av: robins flicka ;P

tröjan var sjukt jävla snygg :))

2009-03-05 @ 13:48:18
URL: http://emeliewesterholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0