Sooft!


I dag har jag varit på risk 1an, mellan kl 08.00 - 11.30. Riktigt intressant var det men väldigt hemskt, så man lärde sig kan man säga. Efter det gick jag upp till skolan i spöregn, men hade paraply. Sen skulle vi ha prov på datorn men då gick strömmen i skolan, snacka om bra timeing! Så vi ska göra provet nästa vecka. Så hade ingen lektion idag, sooft!

Sen åkte jag hem och packade och lite sen körde pappi mig till Tias. Vi gick upp till macken och handlade lite och träffade folk. Men nu sitter Tias och Didde och kör något spel, så jag får väl spela lite Sims 3 nu.



/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Robin Wahlström

Den dära bilden är så jävla hemsk !!:/

2009-06-06 @ 00:29:23
URL: http://robiiinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0