Snabbis!

Har inte kunnat skriva eftersom att jag har inte varit hemma, så passar på att skriva en snabbis. Igår gick jag upp tidigt och fixade lite i trädgården, sen kom Sanna och hämtade mig. Vi åkte hem till henne och grillade lite, solade och sprang genom vattenspridare. Senare mot kvällen när Erik kom hem så åkte vi iväg och åt sen var vi hela kvällen i Vadstena. Sen sov jag där.

I morse vaknade jag brevid en katt som var på myshumör, lika gullig som vanligt. Sen gjorde jag och Sanna iordning oss för sen åkte vi in till stan. Men var inte på shopping humör så gick bara med mig ett par örhängen, en rouge, en ögonskugga och ett linne. Men bättre än inget.


/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0