Rummet!

Tyvärr har jag inte hunnit blogga någonting idag, men jag har varit i Linköping med mammi och pappi. Jag fick även en ny säng till mitt rum, de behövdes verkligen en större. Men den är minst lika skön som min förra, kanske skönare tillomed.

Efter att vi hade varit i Linköping så åkte vi hem till Jonny och firade Emil som har fyllt år. Men stannade inte där så länge eftersom vi var tvugna att fixa med sängarna eftersom mammi och pappi också hade nya. Så dagen har i stort sett gått åt till att fixa i ordning i rummet, men det blev iallafall ett bra resultat.



/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKÖNT =D<3

2009-06-14 @ 22:05:19
Postat av: Anonym

uh den vill jag sova i ;)

2009-06-14 @ 22:07:08
URL: http://lovisajoelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0