Grillning!

Åh äntligen sommarlov, eller det känns inte som det eftersom vädret är skit. Men hoppas att det vänder.

Igår var det skolavslutning, och det firades med grillning hemma hos Partricia. Tack för allt! Lovisa och jag stannade där ett tag sen drog vi vidare. Kanske inte skulle gjort det men det dög, jag fick iallafall träffa min baby. Sen på kvällen/natten cyklade vi hem till mig på Diddes gamla cykel, väl hemma kollade vi lite på Big Brother och sen somande vi.

I morse vaknade vi ganska segt, låg kvar ett tag. Sen kläde vi på oss och åt lite, sen följde jag Lovisa till bussen, tack för allt gumman♥ Ikväll ska Tias till David men några och festa, får se om jag hänger med? Men Tias och jag ska iallafall sova ihop, underbart!

Bilder från igår kommer.

Ge mig SOL!

/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0