Bakade!

Idag har jag  varit på halkan i ca 5timmar, men fan vad kul det var! Efter det så bokade jag en till körlektion, uppskrivning och uppkörning, nervöööst! Sen gick jag och mötte Jotte, vi tog tåget sen kom mammi och hämtade oss. Vi åkte till City Gross och handlade lite tills i morgon, yummie.

När vi kom hem så åt vi lite, sen bakade vi lite som vi ska ta med oss i morgon, avundsjuka nu va?

Och nyss kom vi fram till att det kanske är dags att ändra om bloggen för många börjar ha liknande utseende, och man kanske vill ha en personlig. Men får se om jag har tid med det, jag har ju ändå haft min väldigt länge så det skriker ju bara ELIIIN om min blogg, så kanske inte värt att ändra på den!


/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: AMANDA

du får gärna hjälpa mig att fixa till min blogg med :)

2009-06-08 @ 20:25:29
URL: http://amandaavelov.blogg.se/
Postat av: Anonym

elin, kommer du ihåg när vi baka muffins hemma hos dig ?:) HAHA

2009-06-08 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0