Trevligt!

Har inte kunnat blogga pga mitt internet, det har strulat väldigt mycket. Men nog om det!

Igår åkte jag på fest hemma hos Rasmus med mina sötnosar Johanna och Lovisa. Där firade vi honom eftersom han fyllde år, grattis till honom. Där var det massor av trevligt folk plus dom bästa som jag tog med mig. Innan vi tog sista tåget hem så åt några på Kebabbaren. Sen gick vi alla av Mantorp men delade sedan på oss, hoppas ni sov bra tjejer.

Men lägger in bilder när jag har kkommit hem om internet fungerar, för nu är jag hos Tias. Tack ännu en gång sötnosar!

/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: JZ

jag sov skitbra men jag tror lovisa sov bättre ;)

tack själv honey! <3

2009-07-13 @ 00:37:58
URL: http://jzonair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0