Helgen!

I helgen så har vi firat min baby som fyllde hela 18år, uuh stor kille! Största delen var mys, sen har vi kört monopol X antal timmar. Och igår beställde vi hem kinamat, yummie! Jag har även hunnit med att fixa mina naglar, nu är det bara håret kvar to go.

Idag så vaknade jag hos Tias, han var vaken före mig så jag fick frukost på sängen ♥ bäst är du! Sen kom mammi och hämtade mig, jag hämtade ut ett paket på posten och där i var det en klänning. Efter de åkte vi hem och grillade sen har jag övningskört för i morgon är det sista lektionen när man går igenom allt.

Men nu ska jag plugga, puuh! Men på torsdag bär det av till Liseberg med några snyggingar.



/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0