Vred!

I går kväll gick jag och la mig ganska tidigt, men ändå kunde jag inte somna. Jag låg och vred på mig vid 02.20, men vid halv så fick jag nog. Då fick jag för mig att jag skulle somna lättare i min soffa, så jag tod mina kuddar och täcken till soffan och la mig där. Som jag trodde, jag somnade på en gång. Är det inte konstigt?

Snart så kommer Tias till mig, vi ska nog inte vara allt föpr länge för han vill nog inte bli sjuk men vi kan iallafall kolla på en film ihop förhoppningsvis.
Nu ska jag gå och dricka min drog för den här veckan, HONUNGSVATTEN!'

Usch vad kallt det är ute. Jag trodde vintern var över men det kom tydligen tillbaka. Här hemma är det -10grader, jag kommer frysa ihjäl så fort jag går ut!



/Puss Eliiin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hemma hos mej är det -17 :O

Puss

2009-01-05 @ 16:53:00
Postat av: Nilla

Hemma hos mej är de -17 :o

Puss

2009-01-05 @ 16:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0