Fest i Borensberg!

Jag hann inte skiva någonting i går så jag passar på att göra det idag i stället.

Igår följde Lisa och Beggan med mig hem efterskolan, efter lite om och men så åkte vi på fest i Borensberg, men det var väldigt stressigt men vi kom med bussen. Massor av folk så det var trevligt, sen blev det efterfest i jacuzzin.
Tack för igår tjejer, och ett stort tack till Oliver!

Jag orkar inte skriva om vad som hände hela kvällen så jag sammanfattar det med massor av bilder i stället.

What happends in Borensberg stays in Borensberg!






















/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: amanda

ser ut som att jag skulle hängt med trots allt ;)

2009-01-20 @ 18:47:33
Postat av: amanda

ser ut som att jag skulle hängt med trots allt ;)

2009-01-20 @ 18:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0