Nyårsafton!

Igår var det nyårsafton och man kan säga att det mesta hände!
Detta blir ett långt nyårsinlägg.

Dagen började med att jag sminkade mig och satte upp håret. Vid 16.45 skjusade pappi mig till Linn, där var det massor av tjejer så vi åt middag, riktigt kul!

Sen runt 19.00 började folk droppa in. Tillslut blev det massor av skönt folk huset var fullt av, riktigt kul att träffa dom som man inte träffat på evigheter och alla andra med.
Runt 23.00 så blev Tias, Jojje och Fredde hungriga så dom drog in till Lkpg och käkade, medans jag stannade kvar med min bodyguard Oliver och Kim.

När jag skulle gå ut så såg jag att Jenna satt med huvudet mellan knäna så jag frågade vad som hade hänt och till svar fick jag " Jag dansade sen vaknade jag upp på golvet och hade ont i huvudet", alltså hade hon ramlat när hon dansade och slagit i huvudet i ett glasbord. Snacka om bula! En del personer beteede sig riktigt illa , var glada för att ni fick komma!

Tillslut kom Tias, Fredde och Jojje tillbaka, då berättade Tias att han hade tappat sin plånbok i Lkpg och inte hittade den igen och så hade de hänt lite andra saker. Men sen så var det dags att dra hem.
Tack för en kanon kväll Linn!♥

Runt 03.00 började jag, Oliver, Jenna, Tias , David och Sebbe gå mot stationen, det blev en vurpa på vägen plus ett sår. På stationent hämtade Robert oss eller endel av oss. Han skjusade hem mig, Tias, Jenna och Oliver hem till mig för vi skulle basta. Men vi bäddade iordning, la oss men då fick Tias försig att han ville sova hemma. Så vid 04 så fick Robert komma och hämta honom, men vi andra sov vidare och glömde bort bastun.

Så i morse vaknade Jenna, jag och Oliver runt 12, vi låg kvar och drog oss till ca 14 men sen gick jag och Jenna upp och gjorde mat. Det blev spagetthi och svarta köttbullar, yummi!
Sen kom Jennas pappa och hämtade henne så jag och Oliver städade iordning lite, sen skjusade mamma oss till Tias.

En sammanfattning av kvällen: Tjejmys, trevligt folk, slagsmål, partyhattar, trasig dörr, borttappad plånbok, bodyguard, raketer, bulan Jenna och massor mer!

Lägger upp bilder i morgon!


/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0