Besatt?

Idag vaknade jag vid ca 09 och hade sjukt ont i halsen, så jag tog en tablett och gick och la mig igen. Så runt 13.30 vaknade jag igen och hade knappt någon röst kvar med det blev bättre under dagen.

Pappi skjusade mig till stationen vid 16.30 så jag tod 16.43 tåget till Mjölby för att träffa mina favoriter! När jag kom fram så satte jag mig inne på stationen och väntade på Josse, men ca 99% av alla som också satt där inne var Johan Palm fans. Han och några hade upptätt idag så fansen skulle väl hem, men jag tror att han gickförbi utan för eftersom det var massor av tjejskrik, att man kan vara så besatt?

Sen kom Josse, vi gick till Lollo där Lovisa också var. Vi lagade tacos sen åkte vi och hyrde den sämsta filmen man kunde. Den var verkligen jätte dålig, det var knappt någon som kollade.
Men tack för en jätte mysig kväll tjejer♥

Nu ska jag gå och ta en Ipren, Strepcil och hostmedicin!










/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Robin B fan

men fan va snygg jag är då hehe..

2009-01-03 @ 23:21:36
Postat av: jenna

krya på dej sötis:D:D

2009-01-03 @ 23:44:36
URL: http://www.jennaak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0