Katastrof!

I morde blev jag väckt av att telefonen ringde kl 09.00, usch att man ska vakna så tidigt på en söndag. Men åkte iallafall hem fån min sovande prins då, gjorde i ordninng mig sen blev det skjus till jobbet.

Det var bara jag & Lena som jobbade idag, så det fanns en del att göra. Efter ca 1 timma så gick BÅDA kassorna sönder, eller det gick inte ta betalt. Så vi ringde till cheferna och frågade om hjälp så jag följde deras instruktioner men inget hjälpte.
I sista sekund av hopp så ringde jag support och dom lyckades hjälpa oss med feltet som tur var. Det var katastrof en stund med det fixade sig till slut.

Men märkte idag att det finns fruktansvärt otrevliga människor, usch säger jag bara.


/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0