Trött!

Idag är det äntligen fredag, har bara gått 2 dagar i skolan men är redan as trött. Men efter skolan så skulle jag skriva in mig på körskolan men det var stängt. Sen gick jag till stationen och Josse gjorde sällskap en stund.
Tack för att jag fick låna kortet gumman, sötast är du! ♥

Väl inne i Linköping så gick jag till gallerian, utanför så var det en jätte stor demostration men fattade aldrig vad den handlade om för dom pratade inte svenska.

Gick runt och kollade lite, skulle köpa ett par skor jag hade sett men med min tur som jag har så fanns dom inte. Träffade Tias så vi gick och kollade lite. Sen hittade jag en jätte fin tröja på MQ, när jag står i kassan och ska betala så är det tekniskt fel på mitt kort. Jag gick ut för att ta ut pengar men hela kortet verkar trasigt, så det jar varit min TURDAG idag (not).

Tias du är BÄST!


/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Josse

Du e sötast!<3 Tack för att ja fick låna ditt kort, annars hade jag inte tagit mig hem! ;D



Va? :( neee, stackare.. jävla cp kort då! Lider med dig!

2009-01-09 @ 19:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0