Sista dagen på jullovet!

Igår somnade jag tidigt och idag lyckades jag att gå upp kl 09. Eftersom jag gick upp tidigt idag så kommer jag somna tidigt ikväll och då är det inga problem att gå upp i morgon när skolan börjar. Så idag är det sista dagen på jullovet, eller igentligen var det igår för idag har jag studiedag!

Nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt, åt nyss frukost så nu känns det som om att jag kommer att spricka.
Snart kommer busungen Maja till mig för att jag ska vara barnvakt en stund sen vet jag inte vad jag ska göra.
Kanske träffa Tias när han har kommit hem från skolan? Det märks.

Men hade tänkt att gå ut och gå innan Maja kommer, ciao!




/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0