Piggare!

Idag har jag inte skrivit något eftersom största delen av dagen har gått till att sova, känner mig redan mycket piggare.

Mamma slutade vid 16.00 så vi åkte och köpte lite kläder, det blev en kläning och en jeans jacka/tröja från Koola Anna och en svart tunika/klänning från Saint Tropez. Eftersom jag jobbar där så blev det ett kanon pris.

Rund 18 så åkte jag och hjälpte Meli med hennes hår, vi började och resultatet blev råttfärgat. Så snabbt iväg och köpa ny färg, och det resultatet blev riktigt bra. Fick ett paar jätte fina örhängen som tack, tack Meli!

Nu ska jag sova, ska till skolan i morgon!



/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Melica

Tack för hjälpten gumman :) <3

2009-02-01 @ 02:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0