Måla massor!

Kom precis ut ur duschen här hemma hos Tias och nu ligger jag i hans säng och kollar på "Lilla Jönsson ligan på kollo".

Idag har jag hjälp min syster med att måla massor av väggar, hon ska öppna ett bed & breakfast så det var dom rummen som vi målade. Vi började vid 09.30 och höll på till 16.00. Så i morgon kommer jag nog ha träningsverk i armarna, tänkt dig själv att stå och rolla i 6,5 timmar.
När vi äntligen var klara så gick vi och kollade i alla rum och då märkte vi att färgen under lyste igenom så det var bara att börja måla igen, det är typiskt att sånt ska hända mig.
Men jag tror att jag fick mer färg på mig än vad jag lyckades få upp på väggarna, och Jennie fick snygga slingor i håret.

Nu ska jag vara med Tias, men ha en underbar kväll!



/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0