Efter skolan!

Idag har jag varit i skolan, fredagar är verkligen värst man vill bara hem. Efter skolan gick jag och Josse till Lina där jag fixade Melis hår och smink, ett riktigt fluff kan jag lova. Sen gick Josse gumman till bussen och jag var kvar. Efter ett tag kom Steffi, jag gjorde hennes hår likadant som Melis, dom kommer vara tuffast på maskeraden.

Runt 18.00 fick jag skjus hem av dem. Väl hemma så lagade jag mat och dukade fram. Sen kom mammi och papppi hem så då blev dom jätte glada för jag hade gjort fint och lagat mat. Så vi åt och pratade en stund sen skjusade pappis mig till Tias. Och nu ligger jag i Tias säng och kollar på Let´s Dance, go Laila!


/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha, bäst e du baby! Frisör/stylist salong nästa asså! ;D

2009-02-01 @ 16:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0