As rädd!

Idag har det varit en ganska slapp dag i skolan,  svenska provet kändes bra.

Sen vid 14.00 så var jag hos tandläkaren, fick mardrömms besked.
Mina visdomständer växer helt fel så jag måste operera bort dom, usch jag som är as rädd när jag är hos tandläkaren och nu det här!

Men kom nyss hem, fan mår dåligt nu när jag fick det där beskedet! När jag kom hem så såg jag att jag hade fått ett nytt bankkort, ett som stödjer WWF. Det var jätte gulligt!

Mer exakt vad som är bra med kortet kommer här:
Varje gång du betalar med Världsnaturkortet skänker banken 50 öre till Världsnaturfonden WWF. Dessutom går en del av årsavgiften till WWF:s arbete. Ett ovärderligt bidrag till vårt arbete med att rädda djur och natur.

Ska fixa lite, sen ska jag iväg och jobba vid 17.00.


/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0