Panik!

Jag blir galen. Förrut när jag satte mig här så började musen på skärmen fara runt överallt, så jag trodde att det var fel på datamusen så jag drog ut den men det blev ingen skillnad. Sen började musen klicka sig in på en bildmapp men då stängde jag av datorn i ren panik!

Så jag ringde till Tias och han förklarade att någon annan gick in i min datorn. Men det kan ju bero på att min viruskydd har gått ut. Smart Elin!
I morgon blir det att fixa nytt virusskydd till min stackars dator.



/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars elins dator :(

2009-02-10 @ 21:21:21
Postat av: JZ

vad otäckt! :O

2009-02-10 @ 22:37:44
URL: http://jzonair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0