Helgen!

Hade tänkt att skriva lite om helgen som varit.

Fredag: Gick i skolan till 15.30, tog tåget till Tias. Va med han ca 2h sen kom Sanna och hämtade mig så åkte vi in till Linköping och åt på restaurang och kollade på bio, tack världens bästa syster!
Sen runt 23.30 så skjusade hon mig till Tias, så sov jag där.

Lördag: Vaknade hos min sötis runt 10.00, sminkade mig och åt frukost. Sen kom mamma och hämtade mig och skjusade mig till jobbet så jag jobbade mellan 12.00 - 17.00. Sen åkte jag till Tias igen och bara myste och kollade lite på melodifestivalen, men det sög.

Söndag: Idag vaknade jag hos Tias återigen, vi åt lite middag och sen tog vi det vara lugnt. Runt 16 kom mamma och hämtade mig sen blev det raka spåret till gymmet, så vi tränade lite mer än en timma. Och nu sitter jag här helt ny duschad. Ska kolla på TV nu.

Älskar mina veckotrosor från  Friis & Company


/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0