Första skoldagen!

Idag var det första skoldagen efter sportlovet, kul att träffa alla men jag var ovanligt trött idag. Men det kan ju bero på att jag har ställt om mig nu på lovet.

Men dagen har varit ganska seg förövrigt, men det blev lite prat och fika i caffis. Chokladbollar och massor av gott blev det, men ska vara nyttig NU! Hoppas jag kan hålla det!?

Efter skolan så åkte jag och tränade med mammi och Annette i lite mer än 1h, riktigt skönt känns det.

Men nu ska jag laga lite mat, som jag har varit snäll och lovat mammi.
Jag spyr på psykologin!

Lovisas goda chokladgubbe, yummie!



/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin är han min gubbe<3

2009-02-23 @ 21:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0