Fler!

Efter att jag hade ätit med tjejerna så gick jag till frissan eftersom jag hade tid kl 14.00. Ja vad ska jag säga efter lite om och men så blev jag klar kl 19.00. Så jag satt där ett tag men mig gör det inget jag tycker bara att det är kul.
Tack för allt Pija!

Dom frågade mig om jag ville vara hårmodell den 24/3, och självklart svarade jag JA. Men efter några minuter kom jag på att då är jag ju i Prag, så kunde tyvärr inte ställa upp men hoppas det blir fler gånger.

Pija gjorde även en lite cool fläta på mig innan jag skulle gå och så fick jag en hårinpackning som lite tröst för den tid det tog. Gulliga är dom verkligen där! Ska tillbaka på tisdag och fixa till något litet.






/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: melica

va fint det blev :) cool fläta med:P

2009-02-06 @ 16:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0