Alla ♥dagspresent!

Idag så har dagen varit ganska lugn, jag har spenderat nästan allt tid med Lovan♥. Slutade vid 14.50, så tog tre bussen hem.

Så fort jag kom hem så somnade jag och sov till 17, riktigt skönt! Sen åkte pappi och jag och köpte alla ♥ dagspresent till Tias, hoppas det blir bra. Och nu ä jag hemma, har precis duschat så hade tänkt att fixa till håret innan jag går och lägger mig.

I morgon slutar vi 15.30,så får ta 16.40 bussen hem och sen är det LOV! Snabbt fixa iordning mig och äta sen ska jag ta 18.14 tåget till Linköping och kolla på bio med alla nio tuffingar!


/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla nio töntar :)

2009-02-12 @ 23:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0