Jobb!

Sorry för väldigt dålig uppdatering men mina senaste dagar har bestått av jobb, jobb och återigen jobb! Så har inte haft tid eller lust att skriva.

Men igår jobbade jag mellan 12.00 - 19.00, efter de så åker jag hem till Tias. Där bytte jag kläder och fixade till sminket lite, sen var det raka spåret till Didde som hade 18års fest, grattis i efterskott och tack för kvällen!

Där träffade jag mina gullisar Johanna och Lovisa, lika söta och glada som vanligt. Och självklart träffade jag massor av annat trevligt folk.Sen gick Tias och jag hem runt 00.30, myste lite och sov. Sen var det upp och jobba dagen efter så man kan säga att jag har jobbat hela denna dag också.


/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0