Skolan!

Måste bara säga: Tack Johannis för att du skrev att vi hade sovmorgon♥!

Idag var det första skoldagen, kul att träffa alla men man märker att man inte är van att gå i skolan. Dagen var slapp och kort, så efter skolan så körde jag lite och det gick kanon. Sen gick jag tillbaka till skolan och mötte Josseplutt, vi gick och köpte macka och satt och åt på en trappa.

Sen gick vi till Thores och satt och snackade om allt och inget i lite mer än en timma. Efter ett tag blev det dags för teorilektion, lika kul som vanligt!? På rasten passade vi på att köra lite tennis med en tygboll, kanonkul!

Sen kom pappi och hämtade mig, kom hem tunt 19.15 då började jag med ps, usch har bara lite kvar nu!
Nu blir det dubbelavsnitt av Desperate Housewives!


/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: skolkarN

mig fick du inte träffa iaf hehe ;)

2009-04-14 @ 21:51:53
Postat av: JZ

luuuugnt :)

2009-04-14 @ 22:21:32
URL: http://jzonair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0