Seg!

Kom hem för en stund sen. Idag var det lika segt att gå upp ut sängen som det är varje måndag. Men väl i skolan piggnar jag vanligtvis till men idag var jag jätte seg. Men Josse och jag sprang koper test på idrotten, det gjorde vi bra! Plus att man blir ännu segare med psykologi sist på dagen. Jag hatar psykologin nu, jag hatar den verkligen!

Vid kl 15.40 gick jag till Thoes och körde. Det var svin kul att tvärbromsa, plus att det gick kanon bra. Men nu ska jag ut i solen och äta lite Ben & Jerry´s.
Om 3 dagar smäller de!



/Puss Eliiin


Kommentarer
Postat av: albino

smäller som faen

2009-04-27 @ 19:41:47
Postat av: Jotte

Fan lätt sexigast e vi baby! ;)

2009-05-03 @ 21:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0