Liv eller död!

Igår blev det grillning och mys som jag sa. I morse blev jag väckt av Tias kl 08.45!! Han brukar aldrig och då menar jag aldrig gå upp så tidigt om det inte gäller liv eller död. Men blev iallafall väckt då, så idag har det hänt en del.
Vi gjorde frukost och åt på altan, gjort iordning oss, myst, kollat på TV och nu väntar vi på alla syskon och deras barn.

För idag är det påskmiddag hemma hos oss, så jag kommer somna bra i natt. Men har inte bestämt vad jag ska ha på mig, så just nu sitter jag här i mjukisdress. Men kommer nog på nått att ha på mig.

I morgon är det skola igen, jobbigt att gå upp tidigt men kul att träffa alla!


/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Anonym

rädda joppe, död eller levande!

2009-04-13 @ 19:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0