I love it!

Idag så började morgonen med att jag verkligen INTE ville gå upp ur min varma sköna säng, men blev tyvärr tvungen till det! Sedan hade vi psykologi prov på morgonen, det var lite klurigt men jag hoppas att det gick bra.
På rasten fick Lollo en present av mig och Josse (Klyftan), det var ett paket med choklad mummms!
Lollo fyllde ju hela 17 år i söndags så har glömt att skriva det, men GRATTIS i efterskott gumman<3

Efter skolan så stog Sanna utanför och väntade på mig. Sen åkte vi först och köpte vindrutetorkare sedan bar det av till
Lkpg. Först köpte jag bläckpatroner till pappi snäll som jag är, sen köpte Sanna skor men jag hittade inga (besviken)!
Sen gick vi till Gina Tricot och där hittade jag en rosa tröja men tyvärr inget mer. Sen gick vi till Kicks och där köpte jag lite mineralsmink. Men köpte inte så mycket för jag ska in till sta´n på fredag med Lovisa & Lollo <3
I Love It!

- London tjejer, eller vad säger ni?



Tröjan som jag köpte
(man ser inte så bra, men ändå)





                                                                                                                                                                        /Puss Eliiin

                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0