Vaknat!

Nu har jag precis vaknat och ligger i sängen och bloggar.
Det är så skönt med lov, för jag älskar att sova länge!

Idag så händer det inte så mycket, skulle varit lite med Meli men hon kunde tydligen inte sen. Så jag vet inte vad man ska hitta på idag, men nått blir det nog. Igår var jag barnvakt åt Maja och Anton, kul var det. Jag övningskörde till dom, fast i våran lilla bil, men det gick bra tror jag. När jag kom till dom så tjatade Maja på mig att hon ville baka så först bakade vi en sockerkaka, sen kollade vi på tv, vi körde  kurragömma, målade, spelade Jenga och massor mer. Jag kan lova att jag var riktigt trött när jag kom hem, men jag kunde ändå inte somna.
Nu ska jag nog gå upp och göra lite frukost.

/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0