UF Kick Off!

Igår så skulle vi vanligtvis ha slutat runt 11-12, men så fick vi reda på någon vecka innan att vi skulle på någon UF Kick Off i Norrköping! Vid 12.30 gick bussen mot Norrköping, kul var det på bussen. När vi kom fram så hade flera hundra andra också gjort det, sen fick vi gå in och få platser. HG2 satt självklart på en balkong, okej det fanns en anledning vi skulle med en tidigare buss. Så istället för att vara hemma runt 11-12 så var jag hemma ca 16.45.

Idag så hade vi matte prov, usch vad svårt det var! Men jag hoppas verkligen att jag får G, jag orkar inte göra omprov!
Det tog ett tag att göra provet men efter den lektionen hade vi UF och det gick ganska bra idag. UF lektionen slutade 11.50 men vi gick lite tidigare och åt, och sen så slutade vi:) När jag kom hem så hjälpe jag mammi med att skära gurka sen gick jag och la mig i sängen och kollade på tv, men 5 min senare sov jag som en gris. Och nu har jag vaknat!
Ikväll ska jag, mamma och Anette bada jacuzzi utomhus, så underbart!

 
I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.






                                                                                                                                                                             /Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0