Tråkig!

Idag kommer jag vara lite tråkig när jag skriver med det är för att det inte har hänt något speciellt.
I dag hade vi svenska prov om rommar och massor, jag får hoppas att det gick bra men det var lite svårt!
Nästa hela dagen i skolan har gått åt att planera modevisningen som jag kommer skriva mer om senare, men orkar verkligen inte skriva om allt vi gjorde idag, usch.
Innan vi skulle hem så fick vi en nu hemtenta, att dom aldrig ger upp med det hehe!

Sen när jag kom hem så började jag städa mitt rum och blev nyss klar. Jag har faktiskt bytt gardiner, bytt säng kläder, dammsugit golvet, moppat golvet, torkar alla hyllor och vädrat mina mattor, duktig som jag är.
I morgon har jag bjudit hem några så kan man säga att vi ska fira Josse i efterskott.
Jag fick reda på en nyhet idag och det är att dom har hittat min cykel, pappa var och hämtade den hos polisen idag.
Så äntligen är min cykel hemma :)

Nu ska jag gå och duscha, eller inte samtidigt jag ska gå till duschen och sen duscha ♦


/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0