Spa kväll!

Oj nu märkte jag att det var ett tag sen jag skrev, dålig stil av mig!
Men veckan har mest bestått av skola och läxor. Men igår så var jag med Lisa♥
Så här såg våran kväll ut, en riktig spa kväll!:
• Bada bastu

• Bada jacuzzi

• Hade ansiktsmask

• Duschade

• Fixade naglarna

Sen så somnade vi riktigt skönt, men Lisa är bra på att prata i sömnen. Gud vad gulligt det lät :)
Idag i skolan har det kännts som det har varit fredag hela dagen men det är ju bara torsdag.
Johanna och jag har skrivit manus till modevisningen, fan va bra vi kommer va gumman!
Och i morgon ska jag åka in till stan med Josse och Lollo ♥
Men får se om jag köper nått, jag återkommer!

Snart är det höstlov, wiiiee!
Nu ska jag gå och göra mig lite te, mumsigt!                 


Förlåt för bilden gumman, men härlig var det!         
           




 
 /Puss Eliiin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0