Snö!

Idag så skjusade pappi in mig till Mjölby, och där träffade jag Josse på stationen. När vi skulle börja gå hem till Patricia så mötte vi Lollo och Lovisa, men dom skulle cykla och köpa gräddfil och dricka. Sen kom vi hem till Patricia och 10 min senare så kom Lollo och Lovisa. Vi pratade en stund sen så åt vi tacos och kladdkaka, gud vad gott det var!
Sen började vi med våra fina julkort, vi gjorde 28 st och riktigt fina blev dom. När vi satt där och pysslade så märkte vi att det hade börjat snöa ute, det är inte ofta det snöar i oktober. När vi skulle gå till stationen så snacka om att det var kallt, och det bara snöade och snöade. På vägen till stationen så stannade vi och mötte Tias som jag inte har träffat den i söndags så det blev en puss sen var jag tvungen att gå till tåget med Josse.
Tänk det är snö i oktober!
Men nu ska jag gå och göra räkröra och avokado, älskart!



/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0