Skolan!

Idag så har dagen mest bestått av skolan. Hade psykologi, UF och massa mer.
Efterskolan gick jag och köpte paket till Josse, säger inte vad det är det är hemligt!
Sedan tog jag och Meli 16.35 bussen hem, vi var jätte nära på att missa den, hade vi kommit 30 sek senare hade vi inte kommit med den.
Väl hemma så åt vi lite, pratade och hörde Guitarr Hero, som jag verkligen sög på!
Just det, har glömt att säga att jag fick en jätte söt LV plånbok av min syster.
Hon har varit utomlands och inhandlat den till mig, Tack Sanna!
Idag hade jag Tias snygga skjorta haha.

I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it.



Tack Sanna!


I morgon fyller sexii Josse, Grattis i förskott!



/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hade absolut inte behövt köpa nått till mig plutten! (A) Men tusen tack i alla fall! :D Längtar till fredag då blre mys! :p Kanon snygg i skjortan asså! å riktigt snygg blånbok! ily!

2008-10-13 @ 20:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0