Patrik 1,5!

Nu kom jag precis hem, har varit på bio med Jennie. Vi kollade på Patrik 1,5 riktigt bra och rolig film måste jag säga.
Innan jag åkte så kom Meli förbi ca 1 timma, vi pratade om allt och inget. Sen kom Cricke och Erik hem till oss för Cricke skulle klippa sig, så jag satt en stund och pratade med dom. När bion var slut så åkte vi till Mc Donalds för Jennie var jätte hungrig, och där träffade jag Jenka!
Men nu ska jag ta en ansiktsmask och ett fotbad, sen ska jag nog lägga min i min underbara säng.
I morgon ska jag nog gå upp ganska skapligt, jag ska hinna med att duscha och göra mig i ordning för sen ska jag till Patricia och fixa lite till UF och gullig som hon är ska hon bjuda på tacos.



/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0