Övningskört!

Nu har jag precis kommit in, har varit ute och övningskört det var andra gången denna dag:)
Det har gått riktigt bra båda gångera.

I helgen så har jag bara myst med min honey, det var ju ett tag sen jag träffade honom så jag kände att det var dags!
I morse kom pappi och hämtade mig från Tias och sen så körded vi lite. Sen kom Jennie, Matias, Anton och Maja till oss och fikade lite. Jag passade även på att måla Majas naglar rosa, riktigt gulligt på en 3 åring.

Men jag har ju lovat att lägga upp en bild på Josse när hon målade sig SÅ sexig med en blå färgpenna, här kommer den:



Du borde bli Makeupartist!

Ska gå och göra klart hemtentat nu, guud va kul!

/Puss Eliiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0