Övningskört!

Nu har jag precis kommit in. Jag har varit ute och övningskört med pappi i ca 2 timmar. Riktigt bra gick det måste jag säga.
Snart så tänkte jag baka lite, nått till halloween tror jag men jag får se. Hoppas det är någon halloween fest eller nått nästa helg, är riktigt sugen på det! Men det märks om det blir nått, men man kan ju alltid hoppas.

I morgon ska jag och alla i samma UF som jag hem till Patricia och göra lite saker, mysigt kommer det att bli. Jag saknar alla så himla mycket.♥ Har inte varit med någon eftersom jag har varit sjuk, som jag alltid lyckas bli på lov!
Men nu ska jag ta en lång härlig dusch.

/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig med eeelin :)

2008-10-29 @ 16:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0