Otur!

Jaha ont i halsen har jag fått nu, otur som jag har!
Jag orkar vekligen inte att bli sjuk nu när det är lov och allt.
Så i morgon blir jag någ sängliggande hela dagen, med massor av halstabletter och filmer. Idag har jag varit en stund med Tias innan han åker och lanar tills fredag eller vad det var, med det gör inte mig något jag orkar verkligen inte vara med någon nu när jag mår så här :( Känner mig helt varm och kan knappt äta.
Men jag får hoppas det blir bättre, för i morgon ska jag med Sanna in till stan för hon ska klippa sig och lite.
Ne nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på Sex And The City filmen!
Vi får ses på lovet brudar:)


/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0